Αναγνώστες

Παρασκευή, 12 Φεβρουαρίου 2016

Τα 15+1 του 2015 :)


Hola! :)
Τι κάνουμε?!

Αν & άρρωστη, μιας & τέλειωσε η εξεταστική, είπα να ανασκουμπωθώ & να μπούμε σε ένα πρόγραμμα (όχι ότι ήμασταν ποτέ, αλλά έτσι για τα τυπικά).

Δυσκολεύτηκα πολύ για να αποφασίσω τι θα εντάξω στα top 15 (εντάξει 16, μην κολλάμε σε λεπτομέρειες), μιας & ήταν πολύ περισσότερα αυτά, που ξεχώρισα, οπότε αρχικά το πλάνο ήταν να κάνω 15, που θα αφορούσαν τον τομέα της ομορφιάς & 15 γενικά.
Επειδή, όμως, πέρασε αρκετός καιρός, είπα να συμπεριλάβω την "αφρόκρεμα" τους.

Ας ξεκινήσουμε με το beauty κομμάτι!

Στη φωτογραφία δεν αποτυπώθηκε 100% το χρώμα των προϊόντων, αλλά μπορείτε να πάρετε μια ιδέα.

Δεν θα μπορούσα να μην συμπεριλάβω το Liquid Camouflage από την Catrice (#010 Porcellain), το οποίο αν δεν είναι το καλύτερο, ανήκει σίγουρα στα καλύτερα οικονομικά concealers, που έχω δοκιμάσει. 
Καλύπτει πολύ καλά, διαρκεί & είναι επιτέλους ένα κονσίλερ, που όντως κάνει & για ανοιχτόχρωμες επιδερμίδες. Εκτός αυτών κοστίζει & μόλις 4 ευρώ!

Το μηχανικό μολύβι χειλιών της Golden Rose (#51) μου έλυσε τα χέρια. Είναι βελούδινο στα χείλη, διαρκεί πααάρα πολύ, μπορεί να συνδυαστεί με πολλά χρώματα, για να κάνετε ombre χείλη & το κυριότερο, ταιριάζει με απαλό & με έντονο μακιγιάζ!

Επόμενο είναι το Power Puff της W7. Είναι ένα από τα γνωστά σφουγγαράκια τύπου Beauty Blender σε πολύ χαμηλότερη τιμή! Μπορεί να απλώσεις foundation, concealer, πούδρα & γενικότερα όλα τα προϊόντα, που προορίζονται για το πρόσωπο.

Το Sea Flower Bronzing Powder του Κορρέ (#02 Sunglow Amber), το είχα κερδίσει σε μία κλήρωση, που έκανε η γλυκύτατη Εύη του Fabulous and Glowing & μου έλυσε επίσης τα χέρια! Είναι ρουζ, bronzer & highlighter σε ένα! Τι άλλο να ζητήσεις?!


Αυτά τα 2 προϊόντα θα τα πάρουμε ως συνδυασμό.
Το Αφρίζον Νερό για βαθύ καθαρισμό της L'oreal μου άρεσε από την πρώτη φορά που το δοκίμασα & αυτό είναι το 4ο μπουκάλι, που χρησιμοποιώ.
Όμως, μπήκε μαζί με το Micellaire νερό της Garnier, γιατί αποτελούν έναν από τους ευκολότερους, γρηγορότερους & αποτελεσματικότερους τρόπους ντεμακιγιάζ.
Δεν μένει το παραμικρό υπόλειμμα maquillage!


Το Facial Water της Carroten είναι κυριολεκτικά νερό κοπανιστό!
Τα σνόμπαρα αρκετά τα νεράκια αυτής της κατηγορίας, μιας & εκτός από ακριβά, δεν έβρισκα ότι κάνουν κάτι το ιδιαίτερο.
Τυχαία μες στο καλοκαίρι η Carroten είχε βάλει 50% & με μόλις 2,75 ευρώ, είπα να του δώσω μια ευκαιρία.
Έχει λεπτό ψεκασμό & όποτε & να το ψέκαζα μου προσέφερε δροσιά & ταυτοχρόνως με ξυπνούσε.
Επίσης, έφτιαχνε η διάθεση όποιου ψεκαζόταν (τι σου είναι ο ανθρώπινος νους;), ενώ όταν έτυχε να αρρωστήσω μες στο καλοκαίρι & το ψέκαζα, ένιωθα αρκετά καλύτερα.

Από fashion κομμάτια ξεχώρισα 2 & 1 συνδυασμό.


Αρχικά, αυτά τα μποτάκια είναι τα ομορφότερα, που έχω δει & δεν θα μπορούσαν αν φωνάζουν περισσότερο Δέσποινα (εξιούζε μουά, που είναι λίγο λερωμένα).
Τα πήρα στις περσινές χειμερινές εκπτώσεις από το Celebrity & μπορώ με σιγουριά να πω πως είναι από τις καλύτερες αγορές μου, μαζί με:


αυτό το πουκάμισο από τα Terranova. Εδώ είναι λίγο τσαλακωμένο & χάνεται η αίγλη του, αλλά την πλειονότητα των φορών το φορούσα με τη συγκεκριμένη μπλούζα από τη Staff (δεν φαίνεται καλά, αλλά είναι ένα μουντό μπλε/ γκριζομπλε).
Όταν δεν ήξερα τι να βάλω ή βιαζόμουν, φορούσα αυτά τα 2 με τα μποτάκια, ένα χοντρό κολάν ή τζιν & το δερμάτινο jacket μου & ήμουν έτοιμη. :)

(Έχει τυπωμένο ένα πεντάγραμμο με κάποιες νότες)

Αυτό το ρολόι έχει μία μακρά ιστορία & ταξίδεψε 2 φορές από τη μακρινή Κίνα ( να 'ναι καλά το Ebay).
Το είχα παραγγείλει πριν πολλούς-πολλούς μήνες & το φορούσα συνεχώς, ώσπου μια ωραία πρωία αποφάσισε να μου πέσει κάτω, ενόσω προσπαθούσα να καλέσω το ασανσέρ (σημειωτέον ήταν Παρασκευή & έπεσα & ενώ έτρεχα, για να προλάβω το λεωφορείο).
Οπότε το ξαναπαρήγγειλα!

Ας περάσουμε στις ταινίες, σειρές & βιβλίο!

Δεν θα σας πω αναλυτικά την άποψή μου για το καθένα, απλά μια γενική ιδέα.


Κάπου στα τέλη Μαρτίου με αρχές Απριλίου είδα τη συνέχεια του Divergent:
 το Insurgent (ελληνιστί της Ανταρσίας).
Ε, πώς κατάφεραν να την κάνουν ακόμη καλύτερη από τους Διαφορετικούς, ακόμη δεν κατάλαβα.
Δράση, αίσθημα, κάποιες δόσεις χιούμορ & ένα σωρό άλλα, που δεν θα αναλύσω.
Ορίστε & το trailer.



Επόμενη είναι η "Περηφάνια & Προκατάληψη".

Η συγκεκριμένη εκδοχή είναι αυτή του 2005.
Είχα δει το "From Prada to Nada" & ψάχνοντας λίγο είδα ότι είναι εμπνευσμένο από το "Λογική & Ευαισθησία" της Jane Austen, οπότε το διάβασα, μετά διάβασα το "Περηφάνια & Προκατάληψη" & αποφάσισα να το δω. Έπαιζε & η Keira Knighlty, δεν ήθελα & πολύ.
Τη βρήκα μαγευτική!
Δεν θα πω άλλα, γιατί μέσα σε λίγες γραμμές δεν θα μπορέσω να την περιγράψω επαρκώς.
Για να πάρετε μία ιδέα, δείτε το trailer.


Και τώρα η σειρά..!


Το "Devious Maids" το είχε βάλει μες στο καλοκαίρι στο Fox ή στο Foxlife (δεν θυμάμαι σίγουρα).
Ενώ βλέποντας ελάχιστο από ένα επεισόδιο, δεν ξετρελάθηκα, μόλις είδα ένα ολόκληρο, κόλλησα!
Μέχρι να δείξουν στην τηλεόραση τον πρώτο κύκλο, είχα δει & τους 3!
Αν εξαιρέσουμε τον 2ο κύκλο, που εξ αρχής σου πρόδιδε το τέλος, ο 1ος & ο 3ος είχαν πολύ καλή ροή & σου δημιουργούσαν αρκετή αγωνία εξαιτίας των plot twists (συγχωρέστε με, αλλά δεν μου έρχεται ο ελληνικός όρος).

Για να κλείσουμε τα πιο "πολιτιστικά", σας έχω ένα βιβλίο.


"Οι νεράιδες του Μαν" του Αύγουστο Κορτώ μπορούν να περιγραφούν με μία & μόνο περίοδο: είναι το πιο παρανοϊκό βιβλίο, που έχω διαβάσει ποτέ.
Και έχω διαβάσει πολλά!
Έχει αρκετές δόσεις χιούμορ & ελαφρού κυνισμού & θα μπορούσες να το πεις & αστυνομικό.
Γενικά όλη η ιστορία είναι αρκετά ενδιαφέρουσα, αλλά ειδικά το τέλος είναι υπερβολικά απρόβλεπτο.

Και πριν περάσω σε πιο φαγώσιμα είδη, θα σας δείξω κάτι πανέμορφα τετράδια.



Αυτά τα κομψοτεχνήματα τα βρίσκεται είτε σ' έναν πάγκο, που βρίσκεται Τσιμισκή με Παλαιών Πατρών Γερμανού στη Θεσσαλονίκη είτε στη σελίδα του ευφάνταστου κυρίου, που τα φτιάχνει τη Dreambooks handmade Fantasy.
Έχει κάνει τετράδιο με ό,τι σχέδιο μπορείτε να φανταστείτε &  σε πολλά στυλ!

Και τέλος, ας περάσουμε στα τρόφιμα & στα ροφήματα!


Πραλίνα Bueno! Τι άλλο να πω?!
Η αλήθεια είναι πως είναι λίγο πιο "βαριά" & έντονη σε γεύση από την αντίστοιχη πραλίνα, που βρίσκουμε στα κλασικά & αγαπημένα Bueno, αλλά είναι το ίδιο πεντανόστιμη!
Τη βρίσκετε στα "Εν Καρπώ" μαζί με πολλές άλλες γεύσεις όπως κλασική πραλίνα, bitter, φράουλα, λευκή, oreo κ.τ.λ..


Επόμενη αγαπημένη γεύση είναι η λεμονάδα της Nektar!
Από τις νοστιμότερες λεμονάδες, που έχω δοκιμάσει & δεν κάνει & μακρύ ταξίδι να έρθει, αφού είναι από τις Σέρρες!

Τελευταίο αγαπημένο ένα άκρως καλοκαιρινό ρόφημα...


το milkshake από το Taste o'clock!
Όλη η νοστιμιά του παγωτού μηχανής σε ένα ποτήρι!
Δεν περιγράφω άλλο!


Για τα περισσότερα απ' αυτά θα ακολουθήσουν εκτενέστερα reviews, οπότε μόλις πήρατε μια γεύση για το τι θα ακολουθήσει! ;)

Εσείς τι ξεχωρίσατε τον περασμένο χρόνο?! :)

Buenas noches! :)

5 σχόλια:

  1. αχ αυτό το νερό από την garnier δε μου άρεσε καθόλου :( δε βρίσκω ότι κάνει τίποτα, κυρίως στα μάτια, γιατί στο υπόλοιπο πρόσωπο προσπαθεί. Ας μη μιλησω για το milkshake στο τέλος. χαχαχ!! μου γυάλισε το σφουγγαράκι από w7

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο του & εμένα μου αφήνει αρκετά υπολείμματα, γι'αυτό & τα χρησιμοποιώ συνδυαστικά.
      Το σφουγγαράκι από w7 μου έχει λύσει τα χέρια! Και αυτό από τη Heart Beauty (madeinheart) διαφέρει ως προς τη σύσταση, αλλά είναι επίσης καλό!
      Το milkshake το ομολογώ, ήταν η καλοκαιρινή αμαρτία μου!

      Καλό απογευματάκι! :)

      Διαγραφή
  2. exoume arketa koina agapimena despoinaki! epishs skeftomoun na ksekinisw to devious maids kai twra me epsises!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι! :)
      Να το ξεκινήσεις όπως & δήποτε, είναι τρομερό!

      Καλό βραδάκι!

      Διαγραφή
  3. παρά πολυ ωραία όλα :) ιδικα ο συνδυασμος που έκανες για ντεμακιγιαζ είναι εκπληκτικος τον κάνω και εγω :) αν θες ρίξε μια ματια στο Blog μου θα χαρω να τα πουμε και εκει :) https://evaeatstheapple1994.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή